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zorg.ch
#83722 by @ 24.01.2006 12:52 - nach oben -
jo lueg. s isch egal was da förderband macht, sofern d räder nöd zfescht riibäd. also wenn die imene super chugellager drin sind denn chasch ders öppä vorstellä wie wennd uf em glattiis würsch en drachä stiigä loh.. egal wohi dass sich die iisplattä anebewegt, es wür di döt aneriissä wo dä drachä zieht..

isch scho so, dä eagle loht mol kei bull usä.. aber das isch äbä au chli unrealistisch
zorg.ch
#83724 by @ 24.01.2006 12:56 - nach oben -
sproblem isch aber das die räder zimli fest döt druf riebet! sganze gwicht vom flugzüg liegt uf dene räder.

lueg nimm irgendwas mit rädli. en alte rollschueh oder weiss ich was. nimm en tisch mitere tischdecki und stell de rollschueh druf.

dini link hand simuliert de motor vom förderband und zieht a de tischdecki. dini recht hand simuliert de schub vo de düse. d.h. du stossisch a dim fahrzüg (notürli i di entgegegsetzt zur tischdecki). du wirsch gseh dis fahrzüg isch immerno am gliche ort. sofern mit glicher kraft gstosse und zoge hesch.
zorg.ch
#83730 by @ 24.01.2006 13:04 - nach oben -
nei es goht nöd um die eigentlich Kraft vom Förderband und dä Turbine.. Do liit wie gseit hald no ein haftriibigskoeffizient drin, und dä müesst eigentlich seehr zu gunschtä vo dä triebwerk usfalle..

dä bert häts scho gseit, d gschwindigkeit vom flüssband wür gägä unendlich goh will sich d räder bewegä werded egal wie schnell da ding trüllt, vorallem will di ober grenze jo dur d gschwindigkeit vo dä räder geh isch :)
zorg.ch
#83742 by @ 24.01.2006 13:28 - nach oben -
solange das flugzeug nicht leichter wird, weil es abhebt, drücken die räder immer gleichfest aufs band, reiben also ziemlich in der gegend herum.

und das flugzeug wird nicht leichter, solange an den flügeln kein fetter luftstrom vorbeiströmt, der es anhebt.

hm, ausser vielleicht, du hast eine derart monströse turbine im verhältnis zum flugi, dass sie genug luft anzieht, dass dieser "nebenwind" über den flügeln grad noch auftrieb verursacht.
zorg.ch
#83744 by @ 24.01.2006 13:32 - nach oben -
Verdammt. Muss ich jetzt noch über die Strasse zu Prof. Maurer laufen? ;)

Die Turbine muss ja eh gross genug sein.. Wenn sie nicht genügend Luft anziehen könnte, wie könnte das Flug denn sonst normal abheben?
zorg.ch
#83745 by @ 24.01.2006 13:32 - nach oben -
ich meine der Impulsverlust wegen dem Fliessband ist doch vernachlässigbar..
zorg.ch
#83746 by @ 24.01.2006 13:33 - nach oben -
andererseits, das Fliessband könnte man sozusagen mit Rückenwind gleichsetzen..

hui..
zorg.ch
#83760 by @ 24.01.2006 16:10 - nach oben -
du wuerdest dich ja doch nur laecherlich machen. der sachverhalt ist recht einfach, aber offensichtlich nicht fuer alle...
zorg.ch
#102836 by @ 21.08.2007 18:35 - nach oben -
Ich dachte Herr Maurer unterrichtet nicht mehr sondern ist nur noch in der Forschung tätig. Oder war das letztes Semster?
zorg.ch
#102837 by @ 21.08.2007 19:27 - nach oben -
k.a., seh ihn ab und zu rumlaufen..
zorg.ch
#83758 by @ 24.01.2006 16:08 - nach oben -
guete verglich.
zorg.ch
#83759 by @ 24.01.2006 16:09 - nach oben -
s'foerderband isch aber noed de bode.
wenn sich s'flugzueg relativ zum foerderband noed bewegt, heisst da no noed, dass es noedd e relativgschwindigkeit zum bode bzw. luft haet.