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zorg.ch
#83720 by @ 24.01.2006 12:17 - nach oben -
im text stoht jo das sförderband sich immer genau so schnell, aber entgegegsetzt, wie drÀdli beweget.

d.h. srad vom flĂŒger isch in kontakt mitem förderband.

wenn de flĂŒger schub git und sich srad eimol geg fĂŒre bewegt glich da sförderband us und de flĂŒger isch am genau gliche ort wie vorher.

usser de flĂŒger git soviel schub das sförderband nĂŒmm nomag mit usgliche, denn gsehts notĂŒrli andersch us.
zorg.ch
#83722 by @ 24.01.2006 12:52 - nach oben -
jo lueg. s isch egal was da förderband macht, sofern d rĂ€der nöd zfescht riibĂ€d. also wenn die imene super chugellager drin sind denn chasch ders öppĂ€ vorstellĂ€ wie wennd uf em glattiis wĂŒrsch en drachĂ€ stiigĂ€ loh.. egal wohi dass sich die iisplattĂ€ anebewegt, es wĂŒr di döt aneriissĂ€ wo dĂ€ drachĂ€ zieht..

isch scho so, dÀ eagle loht mol kei bull usÀ.. aber das isch ÀbÀ au chli unrealistisch
zorg.ch
#83724 by @ 24.01.2006 12:56 - nach oben -
sproblem isch aber das die rĂ€der zimli fest döt druf riebet! sganze gwicht vom flugzĂŒg liegt uf dene rĂ€der.

lueg nimm irgendwas mit rÀdli. en alte rollschueh oder weiss ich was. nimm en tisch mitere tischdecki und stell de rollschueh druf.

dini link hand simuliert de motor vom förderband und zieht a de tischdecki. dini recht hand simuliert de schub vo de dĂŒse. d.h. du stossisch a dim fahrzĂŒg (notĂŒrli i di entgegegsetzt zur tischdecki). du wirsch gseh dis fahrzĂŒg isch immerno am gliche ort. sofern mit glicher kraft gstosse und zoge hesch.
zorg.ch
#83730 by @ 24.01.2006 13:04 - nach oben -
nei es goht nöd um die eigentlich Kraft vom Förderband und dĂ€ Turbine.. Do liit wie gseit hald no ein haftriibigskoeffizient drin, und dĂ€ mĂŒesst eigentlich seehr zu gunschtĂ€ vo dĂ€ triebwerk usfalle..

dĂ€ bert hĂ€ts scho gseit, d gschwindigkeit vom flĂŒssband wĂŒr gĂ€gĂ€ unendlich goh will sich d rĂ€der bewegĂ€ werded egal wie schnell da ding trĂŒllt, vorallem will di ober grenze jo dur d gschwindigkeit vo dĂ€ rĂ€der geh isch :)
zorg.ch
#83742 by @ 24.01.2006 13:28 - nach oben -
solange das flugzeug nicht leichter wird, weil es abhebt, drĂŒcken die rĂ€der immer gleichfest aufs band, reiben also ziemlich in der gegend herum.

und das flugzeug wird nicht leichter, solange an den flĂŒgeln kein fetter luftstrom vorbeiströmt, der es anhebt.

hm, ausser vielleicht, du hast eine derart monströse turbine im verhĂ€ltnis zum flugi, dass sie genug luft anzieht, dass dieser "nebenwind" ĂŒber den flĂŒgeln grad noch auftrieb verursacht.
zorg.ch
#83744 by @ 24.01.2006 13:32 - nach oben -
Verdammt. Muss ich jetzt noch ĂŒber die Strasse zu Prof. Maurer laufen? ;)

Die Turbine muss ja eh gross genug sein.. Wenn sie nicht genĂŒgend Luft anziehen könnte, wie könnte das Flug denn sonst normal abheben?
zorg.ch
#83745 by @ 24.01.2006 13:32 - nach oben -
ich meine der Impulsverlust wegen dem Fliessband ist doch vernachlÀssigbar..
zorg.ch
#83746 by @ 24.01.2006 13:33 - nach oben -
andererseits, das Fliessband könnte man sozusagen mit RĂŒckenwind gleichsetzen..

hui..
zorg.ch
#83760 by @ 24.01.2006 16:10 - nach oben -
du wuerdest dich ja doch nur laecherlich machen. der sachverhalt ist recht einfach, aber offensichtlich nicht fuer alle...
zorg.ch
#102836 by @ 21.08.2007 18:35 - nach oben -
Ich dachte Herr Maurer unterrichtet nicht mehr sondern ist nur noch in der Forschung tÀtig. Oder war das letztes Semster?
zorg.ch
#102837 by @ 21.08.2007 19:27 - nach oben -
k.a., seh ihn ab und zu rumlaufen..
zorg.ch
#83758 by @ 24.01.2006 16:08 - nach oben -
guete verglich.
zorg.ch
#83759 by @ 24.01.2006 16:09 - nach oben -
s'foerderband isch aber noed de bode.
wenn sich s'flugzueg relativ zum foerderband noed bewegt, heisst da no noed, dass es noedd e relativgschwindigkeit zum bode bzw. luft haet.